[lame again] fsb, procek i pamięć..

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:27:36 MET DST

Nie bijcie proszę :)
Przyznaję się bez bicia, że i w tym lamus jestem. Tzn. co nieco o
komputerze wiem, ale raczej od strony SW niż HW. A oto co mnie nurtuje:
Mam procka Duron 1,6 Ghz (12 x 133Mhz)
Do tego pamięci PC2700 - 333Mhz (DDR)
MoBo: Gigabyte 7VT600-L

Do reszty sie nie przynaję :P

Jak to najlepiej ustawić żeby dobrze chodziło? Mnożnik jest zablokowany.
FSB mogę ustawić najwyżej 165 Mhz.
Przeglądałem wcześniejsze posty i chyba najlepiej by było ustawić FSB na
166 bo by było synchronicznie z pamięcią, czy dobze rozumuję? Bo moze
sobię coś tylko ubzdurałem..
Nie mniej jednak 166Mhz ustawić nie mogę..

Co radzicie? Może coś się da z tym zrobić?
Czy odblokowanie mnożnika to trudna sprawa? Czy w ogóle możliwa? A może
coś z FSB się uda?

Aha - jeszcze jedno. Jak odpalam EasyTune to podaje jeszcze
częstotliwość AGP: 66Mhz, PCI: 33Mhz oraz DRAM: 332Mhz.

Chciałbym, zeby móc wykorzystać moc procesorka, ale żeby też chodził
stabilnie.

Z góry dzieki za wszelką pomoć lub ewentualne linki.
Fakt, że trochę g00glałem, ale albo znajduje opisy do nie tego co
trzeba, albo jak już znajdę to jakimś takim językiem pisane że nic nie
rozumiem :)

--