Re: Test sprawnosci procesora AMD/Intel

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:56:48 MET DST

> Googlowalem, wędrowałem po warezach, ale nigdzie nie znalazlem programu
> (najlepiej z niskiego poziomu np. DOS) to sprawdzania poprawnego dzialania
> procesora. Zdażaja się przypadki, że OS nie chce dobrze działać, albo
nawet
> się zainstalować. Łatwo znaleźć program do RAM'u, HDD, można do MB,
zgrafiką
> też jakoś się zaradzi (choć przyznaje potrafią zaskoczyć.... niemile pod
> XP), ale czegoś takiego do CPU nie znam.
> Czy ktoś z gupowiczów zna taki program imoże polecić?
> Andrzej
> [...]

hmm expertem to nie jestem, ale nie wiem czy taki program jest do zrobienia.
procesory mają różne tryby pracy a dos korzysta z real o ile mnie pamięć nie
zawodzi. w trybie chronionym wykorzystywane są dajmy na to dodatkowe
rejestry. więc może się zdarzyć, że w dosie procek śmiga a pod windą nie.
miałem kiedyś takiego jeszcze 486 na którym można było robić wszystko pod
dostem beż żadnych problemów, ale windowsa ni cholery nie dało się odpalić.

Pozdro. Seba