Re: temperatura athlona 2.5

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 20:09:19 MET DST

In news:c9ig7a$eu5$1@atlantis.news.tpi.pl,
wojtek sulewski <wojteksulewski__WSTAW_TU_M@LPE__op.pl> typed:

> nie narzekam na stabilność, ale szczerze mówiąc troszkę mi go żal
> (procka) ;)

z masła nie jest zrobiony, takze go nie zaluj :-)

> czyli te 50-60 stopni to nie jest jakoś przerażająco dużo?

nie, moj mial ponad 60 stopni ale byl podkrecony. Jesli juz bardzo bedziesz
chcial zmienic cooler to kup cos z rodziny Pentagramow:
http://www.pclab.pl/art10179.html
ja dzis testowalem FREEZONE QC-80 Cu i jest nawet wydajny w trybie normal,
ale juz w trybie silence bez rewelacji, ale za to bardzo cichy - plynna
regulacja obrotow w zakresie 1750-2800. Koszt ok 100PLN.

pzdr.
trzmiel