Re: uzadzenia USB na Windows 95

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 18:18:56 MET DST

>A tak wogóle:
>
>http://www.ntg.w.pl
>http://www.ntg.prv.pl
>http://www.nietagrupa.prv.pl
>http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm

Zaraz zaraz... Chodzi o __urzadzenie USB__. Cos, co stanowi
czesc komputera. Zanim zaczniesz pisac NTG, to sie zastanow.
Pytanie dotyczy w rownym sprzetu, co oprogramowania.
Tytulem wyjasnienia - chce kupic PCM z USB do starego
notebooka i nie wiem, czy bedzie chodzic pod win 95.

A tak sie jakos dziwnie sklada, ze sprzet nie chce chodzic
bez oprogramowania. Ponadto polecam Twojej uwadze , ze w
czasach, gdy sprzedawano Win 95, to urzadzenia USB byly
fantazja i w 95% nikt ich nie uzywal. Stad tez moje pytanie
na grupie sprzetowej, nie programowej. Bo pytanie czy
oprogramowanie jest kompatybilne z oprogramowaniem to to
samo pytanie, czy sprzet jest kompatybilny z
oprogramowaniem. I dlatego zawsze w pytaniach o klopoty ze
sprzetem podaje sie informacje o oprogramowaniu. Napisz np.
ze drukarka OKI nie chce drukowac, to pierwsze pytanie z
solidnym opieprzeniem bedzie brzmialo: w jakim srodowisku,
bo na przyklad drukarki GDI nie drukuja pod DOSem.

pozdrowienia
Tr