Re: Czyzby znowu zasilacz?

Autor: red <erq_vag_at_tnmrgn.cy-[rot13>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 17:57:59 MET DST

Łukasz Ledóchowski napisał(a):
> Przeprowadzić test pamięci. Możesz do tego użyć memtesta86. Przy
> błędach pamięci prime95 też może sie wywalić.

Bendziem testowac :)

> Modecom 350W GTF

No wlasnie ten wpadl mi tez w oko podczas przegladania testu na
benchmark.pl, ale pisza, ze jest dosc glosny.
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_350GTF.html

Za to bardzo ciekawa propozycja wydaje sie rowniez 350W zasilacz Modecom'a,
ten:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_ISO450P.html

W testach bardzo ladnie trzyma napiecia, a i cichszy jest, chyba powinen byc
lepszy? A moze ktos jeszcze zna jakies dobre zasilacze w podobnej cenie?

--