Re: Monitor 17" jeszcze raz

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 17:45:58 MET DST

Dnia 2004-06-01 16:34:40, indywiduum zwane *Grzegorz Różański* wymodziło
przez port 119 co następuje:

> Witam,
> No wiec pisze jeszcze raz w sprawie kupna monitora, zdecydowalem sie juz
> chyba na tego Samsunga 795 MB, bo byl zdecydowanie najlepszy z tych co
> widzialem... I juz bylem gotowy isc go kupic w piatek czy sobote, ale dzis
> znalazlem na sieci jeszcze cos takiego: 795DF. Moze mnie ktos oswiecic czym
> te monitory sie na prawde roznia?

ZTCP:
DF = DynaFlat - typ kineskopu (płasko - wklęsły)
MB = MagicBright - to też DynaFlat, tylko ma dodatkowo funkcję
rozjaśniania całości bądź fragmentu obrazu. Ponoć przydatne ;), ale ja
nie gram i nie divix'uję, to może docenić nie umiem ;)

Podsumowując: MB = DF + ta dodatkowa funkcja

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]