Re: uzadzenia USB na Windows 95

Autor: Jaroslaw Lech <jarlech_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 16:56:18 MET DST

Uzytkownik "tramal" <tramal@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:gb4pb0p0ivqi6gs7knlqf70frjp0iaoh7d@4ax.com...
> Witam,
> Czy ktos uzytkuje urzadzenie USB na win 95 (wiem, ze 95
> zaczyna obslugiwac USB) od service pack 2. Chodzi mi o to,
> czy USB (1 oczywiscie) jest rzeczywiscie obslugiwane pod
> tym systemem, czy tylko napisano o tym w charakterze reklamy
> zmian w service packu.
> kb

    Niedawno próbowalem. Jesli plyta ma zlacze (igly), mozna dokupic za
kilka zlotych sledzia z kabelkiem i podpiac, ale i tak gros urzadzen
bedzie nierozpoznanych, a w przypadku wiekszosci z nich o sterownikach
pod W95 chyba mozna zapomniec. Jesli masz duzo urzadzeni jak dobrze
pójdzie, bedziesz mial satysfakcje z 1-2 urzadzen dzialajacych w pelni i
reszty powodujacych znalezienie nowego sprzetu, ale bez sterowników.
Lepiej wiec najpierw sprawdz, czy urzadzenia, jakie planujesz podlaczac,
maja sterowniki pod W95. Jesli nie - bedzie to raczej zabawa dla zabawy.
    W moim przypadku: ani pendrive Trancsend 128 MB ani cyfrak Ricoh
RDC-5300 nie maja sterowników pod W95.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl