Re: Jaka nagrywarke DVD byscie polecili ?

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 15:23:13 MET DST

User "Kompaner" <kompaner@wp.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:c9hqoi$cq7$1@news.onet.pl

> Jak wgrywałeś bios (w szczegółach)?

Tam są trzy pliki binarne (do wyboru)

2510ORIG.BIN - Original binary as supplied
2510FAST.BIN - 2100@2500 and Rip Lock Patches
2510RPC1.BIN - RPC1, 2100@2500 and Rip Lock Patches
NEC2X00A.EXE ND-2xx0A series DOS Flasher

2100@2500 allows the firmware to work on a 2100A drive if you have one.

Rip Lock removes the speed locks on single and dual layer DVD-ROM discs
with a VIDEO_TS directory.

RPC1 removes region state handling commands and checks.

Mi wystarczał oryginalny BIOS od 2510A więc sformatowałem
z opcją startową dyskietkę, wywaliłem z niej zbędne pliki
zostawiając niezbędne i dodałem:
2510ORIG.BIN i NEC2X00A.EXE
i odpaliłem komputer z tej dyskietki, wpisałem polecenie:
nec2x00a -sec -mas -flash 2510ORIG.BIN

Odczekałem w napięciu kilka chwil i gdy ukazał się
napis - "ble, ble succes full", urosłem o kilka cm. :)

PS. Masz tu adres do pliku - http://tdb.rpc1.org/#ND2510A
(nazywa się K0P2 Binaries and Flasher)

--
Pozdrawiam - Andy_K.