Czyzby znowu zasilacz?

Autor: red <erq_vag_at_tnmrgn.cy-[rot13>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 12:36:03 MET DST

Witam.

Sprawilem sobie pare dni temu nowy sprzet i jak zwykle zbagatelizowalem (tak
mi sie wydaje) temat zasilacza.

Nowy sprzet:
AMD Athlon XP 2500+ (Barton)
Infineon 512MB DDR400 PC3200
ASUS A7N8X-X nForce2 400

i do tego mam GeForce3 Ti200, a takze nieszczesny zasilacz Codegen 300W.

Objawy sa takie, ze przy gierkach komp po pewnym czasie najzwyczajniej sie
resetuje. Napiecia w BIOSie wydaja sie byc w normie, jednak moga sie
zmieniac wlasnie w trakcie grania. Zasilacz wraz z obudowa jest nowy. Dodam,
ze robilem testy programem HotCPU i tam raczej do resetu nie doszlo, a
temperatura procka maksymalnie jaka udalo mi sie uzyskac to 46 stopni przy
dlugim maksymalnym obciazeniu, a w obudowie 25.

Zastanawiam sie w jaki sposob definitywnie stwierdzic, ze jest to wina
zasilacza, a nie na przyklad pamieci? Prawde mowiac nawet nie znam nikogo z
porzadnym zasilaczem, wszyscy raczej jada na jakichs Feelach, Codegenach,
itp. do tego 300 watowych.

Pozatym mam 2 pytania:
1. Czy pamieci RAM, ktore sobie sprawilem, to dobre kosci, czy nie bardzo?
2. Jaki zasilacz kupic, tak do 130-140PLN?

--