Re: Karta graficzna, przelaczanie, monitor, TV

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 12:02:42 MET DST

Użytkownik "Promocja - Starostwo Powiatowe w Sulęcinie"
<promocja@powiatsulecinski.SPAM.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam takie denerwujace zmartwienie.
>
> Mam podlaczony przewod do telewizora, czesto ja, czy ktos z rodziny oglada
> filmy.
>
> Zeby ogladac, musze przelaczyc ekran podstawowy na TV.

jakto? zainstaluj forcewary 56.72 i zobacz: masz tryby dual wiev (2 pulpity)
klon (2x to samo) i pare jeszcze. pokombinuj bo wiem ze jak ja sie bawilem,
to udała mi sie sztuczka typu na monitorze pulpit a na tv nakładka wideo
(sztuczka typu na odwrót, albo inony na monitorze a kursor na tv tez mi sie
udała:)