Re: 400mhz a win XP?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 11:07:58 MET DST

Użytkownik "Proximus" <proximus84@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c9frdj$121$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A Windows 98/Me zginą śmiercią naturalną, podobnie jak Win 95

a XP będzie trwał wiecznie, prawda?

> Moi znajomi narzekali na Win Me. Jak tylko pytałem o ten system mówili
> "nie instaluj tego"...

A ja mam i nie narzekam, chociaż na co dzień korzystam z 2000. Kiedyś była
dyskusja na temat Millenium na tej grupie (NTG, hehe) i było na prawdę
dużo pozytywnych opinii - myślę, że pogląd ME=shit to troszkę mit.
Wszystko zależy od dobrego sprzętu i dobrej konfiguracji oraz od
użytkownika oczywiście. Jasne, ze ME ma swoje wady, ale który system ich
nie ma. Wracając do wątku sądzę, że użycie na tym komputerze XP/2000 to
pomyłka.