Re: TV Satelitarna w PC

Autor: Artur Kłosiński <artk78_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 10:55:13 MET DST

On Tue, 1 Jun 2004 08:57:27 +0200, Kamil wrote:

> coraz
>
> Tylko, ze wiekszosc mozna bez problemu odkodowac.
>
> Kamil

A byłby jakiś problem z wrzuceniem zrzutu ekranu z takiego odkodowanego
programu i dodatkowo z kanału nie kodowanego, tylko beż żadnej kompresji na
jakimś FTP. Chciałbym porównać jakość tych obrazów, lub jakiś link gdzie
takie coś już jest. Jeśli przeginam z tą prośbą to sorki.

--
Pozdrawiam Artur
gg: 3854734