Re: Jaka nagrywarke DVD byscie polecili ?

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 09:53:29 MET DST

User "x4y4" xxxxyyyy@op.pl napisał(a)
 w news'ie: news:c7oaur$e5n$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja wybralem i zamowilem juz NEC-a z takiego wzgledu ze dyc podobno mozna
> bedzie zwyklym flashowaniem biosu zrobic z niego nagrywarke podwojnej
> gestosci a wiec taki troszkie przyszlosciowy zakup. Cena za to
> urzadzenie to okolo 488 zl znaleziona w jakims sklepie internetowym
> (gogle powinny pomoc go zlokalizowac)
> i takie sa moje subiektywne typy

Wczoraj kupiłem tego NEC'a. (440 PLN) Najpierw "podałem"
mu nowszy BIOS v1.07, (fabryczny to 1.06) potem zaaplikowałem
BIOS od NEC ND 2510A (K0P2 Binaries and Flasher) i co prawda
nie mam jeszcze płytek dwuwarstowych, ale nagrywarka jest
"przystosowana" do ich wypalania. Jestem *happy* :)

> ---
> Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow

Zrób nam przyjemność i wyłącz tę nic nikomu
nie dającą informację lub, jeśli ją bardzo lubisz, ;-)
wstaw prawidłowy delimiter aby przy cytowaniu
nie było trzeba tego ręcznie wycinać.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
(...) ...na drodze leżał pies, obok niego