Re: Nagrywarka DVD Liteon 851 czy 812?

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 16:28:08 MET DST

Użytkownik "stefe" <fgrsr@cbpmgn.sz> napisał w wiadomości
news:c9cdb3$1v7$2@absinth.dialog.net.pl...

> hmm... mam trzy napedy tej firmy... na zaden nie narzekam

Ciekawe te wypowiedzi, bardzo mi się podoba jak ktoś się wypowiada i nie ma
zielonego pojęcia o sprzęcie. TEAC był super ale w produkcji nagrywarek CD-R
do prędkości x40 potem już przestał sam produkować i wsadzał samo gów.. do
środka. Wracając do nagrywarek DVD to dobre napędy: PIONEER, NEC (TDK, HP to
wersje oem Nec-a i też są bardzo dobre). Sony to liteon zresztą sony nigdy
nie robiło dobrych napędów tak samo jak Philips. Nagrywarki DVD Liteona są
słabe (CD-R były niezłe) ale są jeszcze gorsze firmy takie jak BTC itd.
Na dzień dzisiejszy najlepszy wybór biorąc pod uwagę cenę i jakość to NEC.

deep