nie aktywne pole do wpisania PROXY :(

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 21:34:25 MET DST

Dzisiaj zauważyłem, że nie mogę wpisać adresu proxy w
IE6 w Opcjach internetowych - Połączenia - Ustawienia sieci LAN

W zakładce "Ustawienia sieci LAN" w części "serwer poxy" mam nie aktywne
pola do wpisania adresu i portu proxy. Jak to uaktywnić (mam zaznaczone
haczykiem że używam proxy)
ale pola są nadal nie aktywne. Wpisałem swój proxy w zaawansowanych ale to
także nie uaktywniło tych pól

Porszę o pomoc, dzięki :(
Używam XP PRO, wszystkie łaty

Xawier