Re: Komputery firmowe

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 22 May 2004 - 13:15:06 MET DST

> Sugeruje, zebys Ty zanim zaczniesz kogos opierdalal sprawdzic czy u
Ciebie
> jest wszystko dobrze (np delimiter) oraz zaznaczyl do kogo piszesz...

E tam zaraz opieradalał. To była taka uwaga na przyszłość. Nie lubie
postów w których sygnaturka to 40% częśći starych postów to 55% a 5%
właściwa treść.
Nie muszę nic sprawdzać.
Wiem że delimiter jest zły. z przyzwyczajenia wstawiam go z palca a mój
outlook na tamtym kompie poprawia i usuwa spacje. A pisze do tego pod
którym mój post się ustawia.
amen

--
pozdr