Jaka karta do pracy na dwoch monitorach

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 22:18:26 MET DST

Witam,
Moj Matrox 450 dochodzi swoich dni. Stad moje pytanie. Co
mozna kupic z uzywanych (badz nowych. ale tanich) kart
umozliwiajacych prace na dwoch monitorach, jak w przypadku
Matrox Dual Head? Chodzi mi o rozszerzenie pulpitu, a nie
proste klonowanie obrazu (czyli tego samego obrazu na dwoch
monitorach). Karta ma byc do prac glownie z tekstem, czyli
przyzwoita jakosc 2D, zadnych gier.
Czego szukac. Wolalbym uniknac wydania 500 PLZ na nowego
matroxa.
Tr