hdd wymiana elektroniki

Autor: MB (brak_at_emaila.pll)
Data: Thu 06 May 2004 - 12:24:00 MET DST

Witam,
Padl mi dysk WDC WD800JB (w ogole sie nie kreci po podaniu zasilania) i jako
ze mialem tam dosc wazne dane, przymierzam sie do podmiany elektroniki z
takiego samego sprawnego dysku i w zwiazku z tym mam 2 pytania:
1. czy jest ryzyko, ze po podlaczeniu dzialajacej plytki z elektronika do
mojego dysku plytka ta ulegnie uszkodzeniu (gdyby np. okazalo sie, ze nie
tylko elektronika mi na dysku padla), a jesli tak, to jak temu zapobiec?
2. czy serwis gwarancyjny bedzie w stanie w jakis sposob stwierdzic, ze
elektronika byla podmieniana?
Z gory dzieki za ewentualne odpowiedzi

pzdr.
MB