Re: ata a sata

Autor: Bartek Mądraszewski (ankietaatr_at_poczta_dot_onet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 11:27:43 MET DST

Użytkownik "Mara" <maramn_at_wp.NO.SPAM.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko. Ma ktos z Was ma podlaczone oba te dyski czyli ata i
sata. Czy
> sie nie gryza i jak to chodzi ? Chce miec 2 systemy po jednym na
dysku.
> pzdr. Marcin "Mara"

U mnie chodzi coś takiego (i jeszcze na dokładkę SCSI) i nic się nie
gryzie...
...do momentu jak włączam w BIOSie żeby uruchamiał IDE Primary,
Secondary i SATA... wtedy po resecie zatrzymuje się na widoku post
POSTowym biosu i łaskawie czeka, aż wejdę do BIOSa (bez żadnych
dodatkowych komunikatów...)

--
Pozdrawiam,
Bartek