Problem z głośnikami i dźwiękiem...pomozcie

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 22:37:28 MET DST

Kupiłem ostatnio zestaw głośnikow 5.1 Creativa (P580) i podlaczylem je do
karty 5.1, ktora mam zintegrowana na plycie glownej (Epox na KT600).Karta
jest niby w porzadku, glosniki tez. Pierwsze wrazenie po prostu extra
zwlaszcza, ze przesiadlem sie z czegos zalosnego, ale...po chyba dwoch
dniach zauwazylem, ze prawy przedni glosnik trzeszczy jakby sie wsciekl...
Szczegolnie uciazliwe jest to przy graniu albo przy glosnym sluchaniu
muzy...
Wydaje mi sie, ze wina lezy jednak po stronie karty muz.
Po zmianie podlaczenia tak, ze glos przedni szedl na tylne glosniki to
tylny prawy kanal trzeszczal!
Malo tego...w sterowniku do karty jest 'Speaker test' i kiedy sprawdzam
glosnik prawy przedni to trzeszczy...a kiedy sprawdzam lewy przedni...i tu
moje zdziwienie...tez slysze trzeszczenie w prawym przednim!!!
O co tutaj chodzi...skad takie przesluchy miedzy kanalami...czy jest
mozlwie, ze jest uszkodzone wyjscie 'Line out' na przednie glosniki???
Co mozna zrobic?? Moze to jednak wina sterownikow?? A moze da sie to
podlaczyc jakos inaczej??
Prosze pomozcie...mam naprawde powazny problem...:-(
Tylko nie piszcie wszyscy, zebym od razu kupil Audigy bo chwilowo nie mam
na to funduszy...calosc poszla na glosniki...boje sie, ze w bloto...

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi