Re: Lite-On LTR-52327S - Plytki..

Autor: SnOOpHeR (snoopher_at_o2.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:58:31 MET DST

> Odpuść sobie chłopie te Hawk'i... Zwłaszcza te ze niby złotym wierzchem;)
> Moze sie na przykład okazac, że wogóle nie wejdzie na ne więcej niż 650 -
> 670MB, mimo opisu "700MB"
> Chała nieprzecietna ( choć ciekawe - srebrene nie sprawjały mi takich
> "żarcików" ).
> BTW - a jak z innymi nośnikami ( zawsze istnieje ryzyko, że to jednak
sprzęt
> pada )?

Zdarzylo mi sie, ze kupilem 25-o pack z Hawkami srebrnymi bez zadnych
nadrukow na wierzchu [gorze], nagrywa bez problemu, ale z niektorych
[wiekszosci raczej] wolno sie zgrywa.. Z tego co pamietam to w wiekszosci
nagrywalem 40x, mimo tego , ze mialy napisane 52x. I staram sie nie nagrywac
na pelnej predkosci jaka jest napisana na plytach..