Re: ABIT IC7 MAX3??

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:50:44 MET DST

Użytkownik "eLJot" <yvfrx1_at_xyho.puvc.cy> napisał w wiadomości
> Witam
> Jestem posiadaczem ww. płyty+P4 3GHz Prescott; OCZ PC3500 Perfornance Dual
> Ch 2x256; MSI FX 5700; AudioGY 2; obudowa Chieftec BX-01.
> 1. Na stronie:
> http://abit.veracomp.pl/produkt.php?id_produktu=1114&id_dzialu=3
> znalazłem iż ta płyta posiada:"Złącze podczerwieni IrDA (TX/RX)"
> -Jakoś nie mogę tegoznaleźć???!!!
> 2. Jak uruchamiam moduł Sandry z informacją o płycie to mam restart??!!

Pewnie w Sandrze nie ma jeszcze obsługi tej płyty.

> 3. Jak w BIOS-ie ustawię "F1" to muszę resetować BIOS - czarny ekran

Cóż to jest opcja "wyczynowa" i oni za to nie odpowiadają. Z pewnymi
częściami możn nie działać np. kiepskie pamięci.

> 4. Jak sprwdzić czy pamnięci są w Dual (banki obsadzont to 1 i 3)

W IC7 G pokazuje to przy starcie (w POST).

> 5. Do łączenia się z netem służył mi SIMENS Gigaset SX353 podłączony na
> USB- musiałem zrezygnować powodował restart - jestem z powrotem na
> FRITZ!Card PCI
>
> Jak najlepiej ustawić BIOS???

Automatem, a potem pewne opcje ustaiwć według własnych potrzeb np. jak ktoś
nie potrzebuje to może wywalić obaługę kontrolerów IDE (ja tak mam).

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
p2p KILLER, p2p.inet.one.pl    -   rules for Snort to kill p2p programs