Re: nie wiem co ): jest...

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:37:17 MET DST

Użytkownik "amted" <> napisał
> Komp : PII 350 Płyta z wszystkim na sobie pełna integracja, dysk maxtor 40
> dzieje sie cos takiego ze przy wyszukiwaniu w biosie dysku bylny zwis
tylko
> reset pozostaje, a gdy sie ustawi AUTO w biosie to ruszy bez problemu sys
> sie instaluje WIn 98SE, po ostatnim restarcie wszystko niby gra az do
proby
> odpalenia cos z dysku,
_____________________
to nie wina wirusa
ale :
1. pamiec RAM ( sprawdz ja memetestem 86)
2. NApiec ( moze jest w biosie monitoring)
3. przerwan ( zobac zczy urzadzenia nie dziela je miedzy soba) <- to raczej
jednak nie wywoluje az takich zwiechow
stawiam na zasilacz lub ram

jesli to jest plyta "wszystko w jednym " ( moze PC chips 726 na chipsecie
ALI?) - warto wgrac nowszy bios i zainstlowac dobrze stery do tejze plyty

mozliwe tez ze stabilizator napiecia na plycie pada ( sprawdz czy
kondensatory na plycie nie sa " napuchniete)

sprawdz tez czy przy kopiowaniu zgadzaja Ci sue sumy kontrolne CRC
kopiowanych plikow
( moze to byc wina kontrolera)

Blesso