Re: Jaki Tuner TV polacacie ?

Autor: Jan P. Cieciński (jan_at_ciecinski.eco.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:30:29 MET DST

"Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> wrote in message

> A na poważnie, może to kwestia kiepskiego ekranowania lub zbyt mocnego
> sygnału? (masz wzmacniacz antenowy?)

Dziękuję za przypomnienie o ekranowaniu - jest to kwestia do rozważenia, gdy
będę w lepszym nastroju - jak mnie się nie chce tego kompa znów rozbebeszać!
Sygnał mam z kablówki (UPC), oficjalnie podłączony i opłacany. Nawiasem
mówiąc, wszystkie możliwe regulacje ustawione na full.

--
 Pozdrawiam, Jan
 http://www.ciecinski.eco.pl