Re: Sieć ( proszę o rade )

Autor: C&C (wojtek_at_celewicz.com)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:24:01 MET DST

> Brednie.

 Jakie Brednie jak w SmartBridgu w zakładce do autoryzacji klientów na
podstawie ich mac adresów wpiszę tylko te które być tam powinny to inne się
nie podłączą. Inne acces pointy też chyba mają takie opcje. A nawet jakby
się podłączył choć nie wiem jak to zaraz go wykopać można ręcznie za pomocą
klawiatury i myszki.