zlapalem jakies dziadostwo

Autor: T.N. (xyzxyz_at_gazeta.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 13:50:37 MET DST

Witam, mam na komputerze zainstalowane programy Norton Antivirus 2004 oraz
Ad-Aware 6. Ostatnio z sieci musialem chyba jednak cos zlapac, bo mam troche
denerwujacych problemow. Strona glowna jest ustawiona na
http://freednshost.info/ (ktora sie zreszta nie otwiera - nie mozna
wyswietlic strony), ktorej w zaden sposob nie moge ustawic, bo okienko
strony glownej jest nieaktywne. Dodatkowo, w ulubionych codziennie pojawiaja
sie jakies dziwne zakladki (niekoniecznie erotyczne), ktorych nie znam.
Najgorsze jest chyba to, ze jak probowalem pogrzebac w rejestrze i jakos to
recznie wywalic to otrzymuje komunikat: edycja rejestru zostala wylaczona
przez administratora sieci. O co tu chodzi????? Nie jestem w zadnej sieci,
korzystam z internetu przez SDI. Ani Norton, ani Ad-Aware nic nie pomagaja.
Gdyby ktos mogl powiedziec jak sobie z tym poradzic lub zna jakis program do
automatycznego wywalania takiego badziewia to bylbym bardzo wdzieczny za
wszelkie sugestie.

--
pozdrawiam
T.N.