Re: Czy Gigabyte nForce2 ma problemy z pamięciami dwustronnymi?

Autor: kamik (kamik1000_at_wp.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 11:28:01 MET DST

W artykule news:c6s4h4$fm4$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): m40a1 z adresu <promar11_at_wp.pl> napisał(a):

> Czy płyta główna Gigabyte GA-7N400-L nForce2 ( Dual DDR ) ma jakieś
> problemy z pamięciami dwustronnymi. Gdzieś wyczytałem że ktoś miał
> taki problem i musiał kupić nowe jednostronne moduły. Zamierzam kupić
> tą płytę i chcę się upewnić czy moje pamięci będą działały
> bezproblemowo. Mam jedną kość 256MB PC2700 "Spectek" i jedną 512MB
> PC2700 "Ramol" :-)
>

> Z góry dzięki za odpowiedź
>
> M40

Ja mam taką samą płytkę i 2x256 MB DDR 400 nyama. Są to pamięci dwustronne i
śmigają jak trzeba.
Jeżeli jeszcze można coś dodać. Słyszałem, że chipset nforce2 jest strasznie
czuły na moduły pamięci i najlepiej mieć dwie identyczne kości. Ja
zmieniając płytkę miałem 2x128 DDR 266, jedną jednostronną, drugą dwustronną
i komp nawet nie chciał wstać. Pozdr,