Re: Formatowanie dysku

Autor: bubba (hubba.bubba_at_all.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 06:21:05 MET DST

On Thu, 29 Apr 2004 20:24:29 +0200, " :.black:." <rafaeldark_at_op.pl>
wrote:

>Cześć !!! Jestem kompletnym amotorem. Mam takie pytanie chciałbym
>sformatować partycję C . Jak mam to zrobić . Mógłby mi ktoś objaśnić krok po
>kroku jak to zrobić. Mam Win XP.
>BlaCk

W Win XP nie ma mozliwosci i potrzeby wykonywania samego formatu
dysku, na ktorym jest zainstalowany System Operacyjny (C:)
(XP nie zezwala na "samobojstwo" systemu)
Jezeli jest az tak zle ze trzeba przeinstalowac od nowa caly system,
to instaluj z CD (bootable) i tam masz opcje formatu dysku.

A poza tym ktos tu slusznie zauwazyl ze powinienes zapytac na
odpowiedniej grupie.