Re: Ma ktos bartona 2600+ na FSB 200 ?

Autor: Waldeusz (spam_at_no.spam)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 00:25:49 MET DST

W artykule news:c6r4m5$nva$1_at_news.onet.pl,
niejaki(a): PesTYcyD z adresu <pestycyd_at_wp.pl> napisał(a):

> Ja mam XP 2600+ (Thoroughbred-B) dosyc dlugi czas chodzil na FSB 200
> i nie bylo zadnych klopotow. Teraz dziala na FSB 166 bo nie widze sesu
> podkrecania. W kazdym razie jak byl podkrecony to nie stwierdzilem
> zadnych problemow, temperatura byla w normie i nie wyskoczyl zaden
> blue screen.

A z czystej ciekawosci przy jakim napieciu ?
Nie planuje go na TYLE krecic,
poprostu ciekawi mnie na jaki egzemplarz trafilem ;)

Do normalnych zadan zupelnie wystarcza mi jego standardowa wydajnosc
ale jak bede obrabial kolejne filmy (wlasne) to wlacze "dopalacz" ;)
Montaz i pozniejsze kodowanie softwarowe z DV do mpg2 w najlepszej jakosc
pochlania jednak sporo czasu.

Pozdrawiam
Waldeusz