Jaki program do sledzenia i rejestracji ?

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 20:08:14 MET DST

Jakiego programu uzyc do rejestrowania wszelkich dzialan ktore maja
miejsce na pececie, czyli uruchamiania i dyskretne sledzenie poczynan
kogos kto się dostal do mojego komputera w pracy, chce się dowiedziec
kto mi grzebie w systemie(win98), co dokladnie robi podczas mojej
nieobecnosci w pracy, Calkowiscie zablokowac poprzez zalozenie hasla nie
moge bo dostep do komputara musi byc ze wzgledu na pewien program na
ktorego mamy tylko jedna licence

Dobrze by było gdyby owy program nie ujawnial sie i aby nie zabardzo
spowlanial system.

Jesli to nie wlasciwa grupa to skierujcie mnie na taka gdzie to pytanie
moglo by byc zadane

Pozdrawiam
Olek