Re: Niedrogi komputer do pracy - pomozcie skonfigurowac

Autor: Jacek Kauch (jacekkauch.w_at_o2.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 18:59:34 MET DST

"Lech" <bilbek_at_WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Moja kuzynka kończy studia i potrzebuje kupić komputer. Potrzebuje
komputera
> do internetu, pracy z Wordem, prostych prac redaktorskich, drukowania
czasem
> dokumentów.
> Myślę o komputerze opartym na Pentium III, tanim (ok. 1200pln), ale w
miarę
> pewnym, tzn. np. bez wydajnej karty 3D, ale z przyzwoitą płytą główną.
>
> Mam prośbę o podpowiedzenie konfiguracji. Bez monitora (już jest ;-)).
> [...]

Idealny dla tych celów byłby Compaq iPAQ Desktop. Malutki, cichuteńki,
wydajny i bardzo przyjemny dla oka. Zajmuje o niego mniej miejsca niż
jakikolwiek slim, desktop czy mini tower.

Coś mniej więcej jak to:
sieciówka 10/100, dźwiękówka, 6 gniazdUSB, dodatkowo stare porty
(centronics, rs, ps2 - mysz, klawiatura).

Mam identyczny i szczerze polecam.

XP prof pięknie na tym chodzi z aplikacjami graficznymi, biurowymi czy też
internetem. Dla celów jakie opisałeś po prostu więcej nie trzeba a to jest i
tak na wyrost.

JK