Podłączenie dwóch komputerów przez FW

Autor: LewapO (lewap_at_spamwon.hot.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 19:00:44 MET DST

Mam jeden komputer z Windows XP i z dużym gniazdem
FireWire, drugi komputer mam z Windowsem Millenium
i z małym gniazdem FireWire, kupiłem stosowny kabelek
podłączyłem te 2 kompy. W XP pokazuje mi połączenie
sieciowe a w Millenium ne tym 2 kompie nie, jak
skonfigurować te 2 kompy tak żeby można było coś
między nimi przesłać np.w Total Commanderze ?
Chodzi mi szczególnie o konfigurację Windowsa
Millenium bo myślę że przyczyna tkwi z nim że ten
link nie działa, pomóżcie proszę, pozdrawiam wszystkich.