prescot vs athlon

Autor: michaljonca (miguel_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 16:48:41 MET DST

wit.

tym razem mam dylemat - co jest wydajniejsze :

AMD 2600+ barton
Epox 8KRAI (Via KT600)

vs.

P4 2.4 >>>prescott<<<
Gigabyte GA-8VT880-L Via PT880 + LAN

w benchmarkach 2.4 ZWYKLY jest mniej wiecej na poziomie 2600+ w grafice 2d,
natomiast troche daje ciala w 3D (wtedy 2600+ jest prawie tak wydajny jak P4
2.66).
problem w tym, ze nie znalazlem benchmarku, ktory by traktowal o 2.4
PRESCOTT, i stad moje pytanie o wydajnosc.

poza tym :
na korzysc pierwszego zestawu wplywa o 250 zl. mniejsza cena
na korzysc drugiego - zgodnosc z P4 / P4 ht / P4 prescott, co daje wiekszy
wybor przy rozbudowie oraz zawartosc plyty - dodatkowy firewire oraz pakiet
nortona (firewall, antivirus etc). jest jeszcze dual ch. ddr, ale z tego co
sie zorientowalem to wydajnosc skacze tylko o 5%...

co wy na to ?

pozdr.
michal.