Re: Niedrogi komputer do pracy - pomozcie skonfigurowac

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 16:06:01 MET DST

Teo wrote:
> Przepis na tani biurowy komputer:
> platforma VIA Epia M10000 (grafika, LAN, dziwek 5.1 "on board") -
> 700zl

To dosyć drogo (stwierdzenie laika ;-)). Co tu najwięcej kosztuje? Kiedy
kupowałem płytę pod Athlona, kosztowała 300 pln i miała zintegrowany dźwięk.
Zakładam, że wystarczająca karta graficzna kosztuje nie więcej niż 200. Do
tego karta sieciowa potrzebna do podłączenia netu z kablówki. Nawiasem ja
mam net prosto przez usb, a modem mam wypożyczony od dostawcy w ramach
dostawy netu.

Pozdrawiam
Lech