Re: Grafika z PORZADNYM wyjsciem DVI...

Autor: Marek HAGA (marek-haga_at_o2.nospam.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 15:29:36 MET DST

Użytkownik "Rork" <mwierzch_at_nielubiespamu.elka.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:c6qr90$1i5g$1_at_mamut.aster.pl...

> Jakos mialaby polegac na ... jakosci ;-) Uzyj kilku roznych kart
> podlaczonych do tego samego monitora. Zauwazysz roznice w jakosci kolorow
> chocby. Na dobra sprawe, nie upieram sie czy to zalezy od jakosci wyjscia.
> Moze to zalezy od jakosci ukladu znajdujacego sie przed wyjsciem? Nie znam
> sie akurat na tym temacie.
>
> Reasumujac: na jakiej karcie zobacze ladny obraz i niekoniecznie bedzie
> zawierala najnowszy procesor.

> Nie. Po prostu z karty wychodzi sygnal ktory nie zawiera wszystkich barw.
> Regulacja temperatury nie pomoze w takim przypadku.

Ja kupiłem na allegro Matroxa G-550 DH za 240 zł.
Wcześniej miałem Matroxa G-450 DH, a przed nią Matroxa G-200.
Przed G-200 miałem ATI Rage 128. Uważam, ża Matrox i ATI oferują
najlepszą jakość obrazu 2D. Szczególnie Matrox.

MS