Re: athlon xp jaka temperatura pracy?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 13:31:11 MET DST

Użytkownik "kamik" <kamik1000_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Dałem newka paste na rdzeń. Wentylator jest standardowy, bo procek był
> kupowany box. Na poprzedniej płycie właściwie nie zajmowałem się
> temperaturą, bo wsjo chodziło ok.Na nowej (gigabyte ga-7n400) mam
możliwości
> monitu tejże temperatury z poziomu win, więc zaczełęm się strachać.
Teraz
> (parę aplikacji, winamp) procek ma 56 stopni. Z drugiej strony amd słyną
> tego, że się grzeją. Czyżby rozbebeszyć jeszcze raz procek i zobaczyć,
czy
> wszystko jest ok?

Szczerze mówiąc to nie sądzę żebyś coś wskórał na tym wentylatorze.
AMD grzeją się, to fakt ale to że miałeś 66 st C oznacza, że Twój
wentylator jest nieodpowiedni do tego procka.
Proponuję kupić wentylator który poleciłem 2 posty poniżej - czyli jakiś
ArtcicCooling TC
Postaraj się też poprawić obieg powietrza w obudowie (dodatkowy wentyl
wyciągający pod zasilacz i jeszcze jeden tłoczący powietrze z zewnątrz z
przodu na dole obudowy)