Re: 300Watowy chieftec.

Autor: Zbychu (zbimar_at_poczta.wp.beztego.pl.invalid)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 13:24:11 MET DST

Jormungandur napisał(a):

> Kup Chieftec'a 360W Dual Fan, różnica cenowa prawie na pewno będzie
> niezauważalna biorąc pod uwagę cenę reszty podzespołów (a te na pewno będą
> nie kiepskie skoro już zaczynasz od w miarę dobrych zasilaczy).

Niekiepskie ale może by coś zmienić.

obudowa: Chieftec DG-01WD-V
zasilacz: Chieftec HPC-360-202
procesor: Athlon XP-M 2500+
wentylator: Spire WhisperRock IV albo GlacialTech Silent Breeze 462 II
pamięć: 512 DDR 400 MHz
płyta gł.: Abit NF7
grafika: Leadteck GF 5200
nagrywarka: Pioneer 107

HD już mam 80 GB WD 8MB ale planuję dołożyć jeszcze ze 160 w przyszłości
dźwięk zostawię SB Live?
karta TV Leadteck Winfast DV200
kieszeń na HD

Komp ma być wydajny bo konwertuję dużo filmów i muzy oraz przede wszystkim
cichy.

--
Zbychu
------