Re: ECS K7VTA3 v2.0 i wentylator

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 13:20:09 MET DST

> Mam płytę ECS K7VTA3 v2.0 i nie można do niej włożyć cichego zasilacza z
> regulacją obrotów, ponieważ czyjnik regulacji chyba z płyty nie pozwala na
> podpięcie tego typu wentylatorów (sprawdzałem 2 róznej marki). Po starcie
> komputera natychmiast się wyłancza. Nie ma możliwosći wyłączenia czy jest
> wentylator w biosie (chyba, nie znalazłem). Nie znam się też na jakiś
> elektronicznych przeróbkach.

Nie wiem czy to cos pomoze, ale ja mam k7vza i tam jest taka sytuacja:
w biosie jest opcja która chroni procesor przed ewentualną awarią
chłodzenia. Tzn. jest jakis czujnik ktory wykrywa czy wiatrak sie obraca. Z
tym ze u mnie te obracanie bylo wykrywane dopiero od 3000 obrotów na minutę
chyba, tak więc po zainstalowaniu arctic coolera komp mi sie wyłączał zaraz
po starcie, podobnie jak w Twojej sytacji.
Zmienilem wiec z powrotem na stary wiatrak, wszedlem do biosu i wyłączyłem
ta funkcje.
Moze podobnie jest u Ciebie?
Pozdrawiam
Tomek