Re: Najszybsza grafika na PCI? [podziękowanie]

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 09:55:31 MET DST

Wita, autor wątku.
Chciałbym podziękować Wszystkim biorącym udział w wątku za naświetlenie mi
sprawy wydajnej karty na PCI. Teraz już wiem czego mam szukać, a czego
unikać. Jeszcze raz Dziękuję.
Aha, proszę tego nie traktować jak próby zamknięcia wątku. Po prostu cieszę
się, że nie pozwoliliście mi naciąć się na GFMX200. Zawsze to trochę
pieniążków "do przodu".

Pozdrawia
Jacek Marek