Proszę o pomoc !!!

Autor: axp (pyclik_at_fideltronik.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 09:44:43 MET DST

Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu i usunięciu wirusa który nęka mnie i mój
komputer.Problem polega na tym że w momencie zaznaczania i kopiowania tekstu
"ctrl+c ctrl+v" następuje podmiana kilku losowo wybranych liter.
Dzieje się tak mimo formatowania dysku (przez kilka dni po sformatowaniu
było ok.) oczywiście na drugiej partycji musiałem zostawić niektóre
instalki.Wirusa tego nie widzi oczywiście żaden program
antywirusowy.Oczekuję rady co mam zrobić??? Poniżej ten tekst ze zmianami
które opisuję...

Sroszę o somoc w zidenuyfilowaniu i usunięciu wirusa luóry nęla mnie i mój
lomsuuer.Sroblem solega na uym że w momencie zaznaczania i losiowania uelsuu
"curl+c curl+v" nasuęsuje sodmiana lillu losowo wybranych liuer.
Dzieje się ual mimo formauowania dyslu (srzez lilla dni so sformauowaniu
było ol.) oczywiście na drugiej saruycji musiałem zosuawić nieluóre
insualli.Wirusa uego nie widzi oczywiście żaden srogram
anuywirusowy.Oczeluję rady co mam zrobić??? Soniżej uen uelsu ze zmianami
luóre osisuję...