Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 08:19:26 MET DST

Dnia 2004-04-29 00:01, Użytkownik Maciej "yaq" napisał(a):
> Przeczytalem i dalej to samo widze... liteon, lg jeden shit - nawet cdrom
> asusa mi sie efektownie spalil - na to nie ma reguly generalnie wszystkie
> napedy padna predzej czy pozniej, lub odrazu trafi sie na wybrakowana
> sztuke, odnosze tez dziwne wrazenie ze traktujesz liteona jako cos
> 'lepszego':)

no to wytlumacze Ci jak chlopu... napisalem, ze to *nie tylko* padajacy
sprzet... ale tez kiepski... i liteon jest lepszy i nie tylko on.
praktycznie kazdy inny naped optyczny bedzie leszy od LG (pominmy
samsunga)... a chodzi mi tu o np. korekcje bledow, odczytywanie roznych
nosnikow, bo chyba to jest najwazaniejsze w urzadzeniach tego typu, a
jak nie widzisz roznic w tej kwestii miedzy LG, a innymi urzadzeniami to
raczej nie bedziemy mieli o czym porozmawiac. i dodam jeszcze
spore/czeste problemy z kontorlerami... giniecie napedow, przestawianie
trybu pracy w PIO... i brak prawdziwego trybu DMA (oczywiscie w LG).

aaa... no i bardzo czesto przy tych napedach zdarza sie, ze rozwali Ci
plyte w srodku... no ale to sa moje obserwacje i pewnie nie wplyne tym
na twoja opinie o firmie LG... w sumie to nawet nie chce... na poczatku
tego watku napisalem co mysle, tylko tyle.

ostatnio tez bylem u znajomego w sklepie... ma rozne napedy roznych
firm... a w gablotce obok sprawnych napedow innych firm, lezalo sporo LG
z karteczkami... z serwisu.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834