Alternatywny steronik IRDA do Windows XP

Autor: Piotr Megabajt$ (nieznajomycrusader_at_usun_z_kropka.wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 00:18:37 MET DST

Alternatywny steronik IRDA do Windows XP!Taki w ktorym bedzie
mozliwe zmapowanie Comow jako Virtualnych portow COM dla IRDA!Na
standrdowym sterowniku
pod XP ani 9X irdy nie dziala mi XTND Connect Viever!W 9x sprawe zalatwia
QuickBeemSuite3.3 jednak pod Winda XP on nie dziala!Potrzebuje kozystac z
Simensa S40 ktorego oprogramowanie (XTND Connect Viever) nie widzi irdy na
standardowym sterowniku ktory nie umozliwia mapowani Virtualnych portow Com
dla IRDA!Bardzo prosze o podanie mi alternatywnego steronika do IRDY dla
Windowsa XP!