Re: Proszę o radę

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 23:04:12 MET DST

Użytkownik ", ." <skorp.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Zamierzam zmodernizować komputer,a konkretnie zmienić
> plyte i procesor.
> Mój wybór padł na plyte Epoks 8RDA+
> Procesor Barton 2500+
> Do tego zestaw chłodzący Zalman CNPS-6000 Cu.
> Ale nie mam pewności co do trafnoćci tej konfiguracji.
> Komputer ma słurzyć głównie do gier.
> Wszelkie sugestie mile widziane

swietnie .. ale nie wspomniales o grafice, a jesli komp
ma sluzyc do grania grafa to niemal podstawa.

Co do zestawu to moim skromnym zdaniem rewelka.
Nie wiem jakimi funduszami dysponujesz wiec trudno cos
zaproponowac.

Zastanow sie nad pamiecia 512MB/400DDR.
A jesli grafa to do tak mocnego sprzetu nadawalby sie minimum
FIC 9600Pro za 600 pln (cena sklepowa).

pozdr.
Przemek.