Program do testu p³yty g³ownej i procka - HELP!!!

Autor: Romeo_rk (romeo_rk_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 21:53:25 MET DST

Witam!
Pilnie poszukujê programu do pzetestowania p³yty g³ównej, procesora,
ewentualnie pamiêci. ale UWAGA!!! Na kompie nie mogê zainstalowaæ windowsa,
wiêc musi to byæ program, który mogê odpaliæ z dyskietki!!!
¯aden SisoftSandra, anie nic takiego mi siê nie przyda... :|
Komputer mi siê uruchamia, podczas próby instalacji windowsa skanuje dyski
skandiskiem, a potem siê wyk³ada. Pokazuje "kopiowanie plików potrzebnych do
instalacjio windows" - i chwilê pó¼niej wywala b³±d. B³±d jest za ka¿dym
razem inny. I jest to niezale¿ne, czy próbujê zainstalowaæ WIN z CD-Romu,
czy z drugiej partycji. Objawy s± takie, jak przy walniêtej pamiêci, ale to
nie pamiêæ. Wymiania³em na sprawdzon± i w 100% sprawn± - i jest to samo.
Podejrzewam, ¿e to p³yta g³ówna pad³a, ale potrzebujê program, aby to
przetestowaæ.
POMÓ¯CIE proszê...
pozdrówka
RaK

--------
Mamy w³adzê w rêkach kiedy jeste¶my w kupie
W oczach mamy kurwiki a spo³eczeñstwo w d...
:)