Re: czy sie oplaca OC..

Autor: archie (archie.am_at_Qwp.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 19:16:44 MET DST

Marcin d. <tiger_11_at_wp.pl> wrote:
> [...]

od kiedy pamiętam w każdym sklepie słysze mniej więcej tą samą gadke z tym
jednym znienawidzonym przeze mnie słowem.
"panie, mamy tutaj taki fajny shit. kup pan go bo nie schodzi z magazynu. na
domowe potrzeby w ZUPEŁNOŚCI wystarczy"
"panie, mamy tutaj taki fajny super-hiper bajerek. mercedes wśród sprzętu.
dlatego cena też musi być jak za mercedesa. wtedy taki bajer w ZUPEŁNOŚCI
wystarczy."

Sprzedawcy, wymyślcie bardziej inteligentne wciskanie kitu klientom.