cdrw lite-on ltr-48125s 1s07

Autor: KeD (kedob_at_wlb.vectranet.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 14:02:59 MET DST

Witam

Mam problem z nagrywrka liteon model LTR 48125S
wszytko dziala wjak najleprzym pozadku lecz gdy
wkladam cdrw o pretkosci 24x to widzi je jako 2x
gdy probuje cokolwiek nagrac na nich krzyczy ze jest bland i nie nagra
pozatym nieweim czy to wazne w nero program informuje mnie o nosniku ze
plyta nie posiada formatu MRW czy to wazne ??
Robiłem Firmware upgrade ze strony producenta lecz to nic nipomoglo ale to
jedynie poprawia stabilizacje funkcji OVERBURN.

Za wszelkie uwagi na temat z gory dziekuje.

KeD