Mint nie jest taki zły.

Autor: Konrad M. (dzesi_ANTSPAM_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 13:26:34 MET DST

Kupiłem sobie głosniki Mint 888C i podłaczyłem pod dzwiekówke na płycie
Asrock K7VT4.Zaczołem słuchac mp3 i mysle "ale guffno sobie kupiłem bass
dudni mało uszu nie rozwali małe głosniki grają lipnie"
Ale nastepnego dnia znalazłem Sound Blaster Live SB0100 tanio na allegro i
kupiłem.
Zupełnie inne wrazenie.Bas gra spoko reszta też.
WNIOSEK: Karty w płytach głównych to lipa.
Lepiej zmienic na uzywany SB Live

P.S. Wiem że ameryki nie odkryłem.