Podstawka pod monitor LCD - nietypowe

Autor: Michał (mscioch_wytnij_at_6ka.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 12:13:51 MET DST

Nietypowa sprawa.
Kupiłem wczoraj monitorek Belinea 101750. Ogólnie jest OK,
poza jednym - oryginalna podstawka nie pozwala opuścić
ekranu poniżej 10cm nad poziom podstawy (licząc od dolnej krawędzi),
a mi zależy, żeby dolna krawędź wręcz zrównała się z podstawą, bo tak mam
skonstruowane biurko. W tej chwili muszę podnosić wzrok,żeby widzieć cały
ekran, a wolałbym mieć go lekko poniżej linii wzroku. Może są jakieś
alternatywne
podstawki do LCD?
Wiem, że to głupi problem, ale poradźcie coś, bo już zastanawiam się nad
wymianą
monitora na inny model.

pzdr
Michał