Re: ECS i wychodzenie z gier

Autor: Krzysztof W (skrzekacz_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 11:28:00 MET DST

Nie biorę odpowiedzialnosci za to ale czytałem kiedyś na stronie, (jak Cie
interesuje to moge podesłać adres stronki bo tera znie mam przy sobie) że z
ta niestabilnoscią to chodzi o chłodzenie chipsetu, producent sam radiator
wstawił. Koleś na stronce zrobił to tak że uwalił radiator (delikatnie) i
wrzucił dobrze przewodzącą pastę (między radiator a chipset) i wentylator
chyba dodał też.