Re: Problem z formatowaniem dysku

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl.invalid)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 11:06:56 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawik" <slawjohn_at_polbox.com.spa.m> napisał w wiadomości
>
> Spróbuj przeskanować ten dysk programikiem HDD Regenerator i zbieraj
> pieniążki na kolejny...
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

można jeszcze :
sprawdzić programem diagnostycznym producenta dysku
w wypadku błędu na www producenta obadać co polecają robić

ja miałem problem z dyskiem-przejechałem programem diagnostycznym od
producenta wyskoczył błąd ale na www nie było opisu co to
napisałem emaila do maxtora-odpisali-żeby zrobić Low Level Format
niestety nie pomogło
napisałem 2 raz
odpisali-odnieść do sklepu-co też zrobiłem